bazarnews

کد خبر: ۱۱۱۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳

 

 

از کجا ها شمش نقره تهیه کنیم؟

همه ما برای هدیه و حتی برای سرمایه گذاری به دنبال یک کالای با ارزش هستیم. شمش نقره نیز یک کالای با ارزشی می باشد که با خرید و تهیه آن می توانید یک سرمایه گذاری ناب را به سرانجام برسانید. سوال اصلی و مهم است که از کجاها به تهیه شمش نقره بپردازیم که موجب ضرر نشود و یا تقلبی نباشد. ما به کمک و راهنمایی شما آمده ایم که با انتخاب مناسب بهترین شمش نقره را خریداری کنید و از خرید خود لذت ببرید. در خرید شمش نقره به اولین نکته ای که باید در نظر گرفته شود و مهم است، تفاوت واحد اونس با گرم می باشد.

 

از کجا شمش نقره بخریم؟ شمش نقره چیست؟

در هنگام خرید کردن شمش نقره و ساچمه نقره و حتی مدل های مختلف نقره همانند: پلاک، سکه و غیره به مکانی که وارد می شوید و از کسانی که  شمش نقره را برای شما توضیح می دهند همگی باید دارای اعتبار باشند که اگر زمانی به هر دلیلی  شمش نقره خریداری شده فاقد اعتبار و ارزش بود قابلیت امتیاز عودت و تعویض را دارا باشد. از سایت های معتبر و همچنین فروشگاه های آنلاین که از ارزش و اعتبار بالایی برخوردار هستند و نیز دارای مجوز های لازم می باشند، می توانید با مشورت و حتی با خیالی آسوده به خرید و نیز سرمایه گذاری شمش نقره بپردازید.

شمش نقره چیست؟

 

 

خرید  شمش نقره و ساچمه نقره

در علم متالوژی به یک میله یا صفحه ای فلزی که از جنس نقره می باشد و معمولا با عیار 999 ساخته و روانه بازار شده است شمش نقره می گویند.

 

نکات موثر برای فروش شمش نقره


هنگامی که به فروش شمش نقره خود فکر می کنید، باید بدانید که قدم بعدی این است که تصمیم بگیرید فلز گرانبهای خود را به چه کسی بفروشید. گزینه های زیادی برای شروع با یک فروشنده در منطقه شما یا یک فروشنده آنلاین وجود دارد. به طور کلی، فروشندگان آنلاین می توانند بیشتر از فروشندگان محلی پرداخت کنند.

 

 

- فروش آنلاین:


توصیه می ‌کنیم یک «برگ بسته ‌بندی» تهیه کنید که جزئیات حمل، مقادیر، شماره سریال و هر اطلاعات دیگری را نشان می‌دهد تا به پرسنل حمل و نقل و دریافت ‌کننده در هنگام رسیدن بسته شما کمک کند. به یاد داشته باشید که قبل از مهر و موم کردن جعبه برای حمل، کاغذ بسته بندی را همراه با فلز داخل جعبه قرار دهید.


هنگام فروش شمش نقره، می خواهید فلز خود را برای ارزش محتویات بسته بندی آن بیمه کنید. خدمات پستی و خدمات پست سفارشی تنها راهی است که می توانید بیمه جامع فلز خود را دریافت کنید. آنها یک کد رهگیری در اختیار شما قرار می دهند که به شما امکان می دهد بسته خود را برای دریافت و تحویل به گیرنده تعیین شده ردیابی کنید.

سایر خدمات عمده پیک این است که، سکه های فلزات گرانبها و شمش های طلا را بیمه نمی کنند.هنگام حمل و نقل فلزات گرانبها، همیشه توصیه می کنیم که فلز را در دو جعبه حمل کنید - یکی در داخل دیگری. جعبه داخلی باید محکم بسته بندی شده و محکم بسته شود. باید تا حد امکان در جعبه بیرونی قرار گیرد. سپس جعبه بیرونی باید چسب زده و محکم شود.

 

 

حفظ امنیت شما هنگام فروش شمش نقره


چه در سرمایه گذاری طلا و نقره تازه کار باشید و چه یک کهنه کار با تجربه، می خواهید مطمئن شوید دارایی هایی که می فروشید از یک فروشنده قابل اعتماد شمش است. وقتی بخشی از سبد نقره ای خود را می فروشید، می خواهید مطمئن شوید که بازده خوبی از سرمایه خود دریافت می کنید.

 

 

خرید  شمش نقره و ساچمه نقره

اگر می خواهید مقداری از طلا یا نقره موجود در سبد خود را بفروشید، مهم است که تحقیقات خود را انجام دهید. در اینجا چند نکته دیگر وجود دارد که باید هنگام فروش آنلاین دارایی های طلا و نقره خود در نظر بگیرید:

 

1. شما به یک فروشنده قابل اعتماد شمش نقره نیاز دارید


باید اطمینان حاصل کنید که وب سایت فروشنده شمش نقره دارای امنیت عالی و همچنین بررسی های معتبر برای به حداقل رساندن خطر از دست دادن پول شما است. فروش آنلاین نقره به یک فروشنده آگاه و قابل اعتماد شمش طلا راهی مطمئن برای فروش فلزات گرانبها شما است. کسب اطلاعات در مورد خریداران آنلاین از طریق تحقیقاتی که انجام می دهید به شما می گوید که آیا می خواهید طلا یا نقره را به یک خریدار آنلاین بفروشید.

 

2. قبل از فروش شمش نقره از قیمت محصول خود مطلع شوید


یکی از مهمترین کارهایی که می توانید قبل از فروش شمش نقره خود انجام دهید، درک ارزش آن است. ما تیمی مجرب از ارزش‌ گذاران در محل داریم که نشان ‌دهنده دقیق قیمت‌ های فروش شمش طلا و نقره را به شما ارائه می ‌دهند و اطمینان حاصل می‌کنند که هر بار قیمت مناسب را دریافت می‌کنید.

 

هزینه های مرتبط با فروش طلا و نقره شما



هزینه های مرتبط با فروش طلا و نقره شما ممکن است به میزان قابل توجهی بر سودی که از نقد کردن آنها انتظار دارید تأثیر بگذارد. اگر در شرایط اضطراری مالی هستید، حتی ممکن است ضرر کنید! اکثر سرمایه گذاران اگر بتوانند فلزات گرانبها خود را تا زمان بهینه برای فروش نگه دارند، تجربه بهتری در سود و سرمایه گذاری دارند.

ما در کافه سیلور برخی از هزینه هایی وجود دارد که ممکن است هنگام فروش با آنها روبرو شوید را ذکر می کنیم:

 

 

کمیسیون ها:



ممکن است در صورت فروش فلزات گرانبها از طریق یک فروشنده محلی  مشمول هزینه‌های کمیسیون شوید. نمایندگی ها معمولا درصدی از ارزش کل طلا و نقره شما را دریافت می کنند. نرخ کمیسیون می تواند بسیار متفاوت باشد.

 

هزینه های حمل و نقل و بیمه



اگر شمش طلا و نقره خود را به صورت آنلاین یا به خریدار دور از شهر خودتان می فروشید، هزینه حمل و نقل و بیمه را برای اطمینان از تحویل ایمن اقلام خود متحمل خواهید شد و باشد پرداخت کنید. این هزینه ها می تواند افزایش یابد، به خصوص اگر با مقدار زیادی فلزات گرانبها سروکار دارید.

 

 

هزینه های ذخیره سازی و انبارداری



اگر طلا و نقره خود را در یک مکان امن ذخیره کرده اید، ممکن است لازم باشد تا زمانی که دارایی‌های خود را انتقال دهید یا بفروشید، هزینه‌های ذخیره‌سازی را بپردازید.

فروش شمش نقره شما



هنگام فروش نقره، نوع نقره شما ممکن است بر روند فروش و پول دریافتی شما تأثیر بگذارد.

 

خرید  شمش نقره و ساچمه نقره



شمش نقره: شمش نقره دارای سطوح خلوص بالایی است، مانند 99.9٪ یا 99.99٪ محتوای نقره. شمش یک شکل ساده و قابل اعتماد از نقره برای فروش در نظر گرفته می شود. برای دریافت بهترین قیمت ها با مشاوران کافه ستور ارتباط بقرار کنید.


جواهرات نقره: بیشتر جواهرات نقره نقره خالص نیستند، بلکه برای دوام با فلزات دیگر آلیاژ می شوند. جواهرات ممکن است خلوص را روی قطعه علامت بزنند، مانند "925" برای نقره استرلینگ. به یاد داشته باشید که خریداران جواهرات ممکن است به دلیل هزینه های سربار قیمت های پایین تری را ارائه دهند.



 در مورد خریداران بالقوه تحقیق و بررسی لازم را کنید، از خلوص و وضعیت نقره خود مطلع شوید و هنگام فروش از هزینه ها یا هزینه های مرتبط با آن آگاه باشید.

اطلاعات ارائه شده در اینجا فقط برای اهداف اطلاعاتی است و نباید مشاوره مالی، سرمایه گذاری یا حرفه ای در نظر گرفته شود.

 

 

خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: